Ακολουθησε μας :

Μισ μποτάκια DXR Combat, δοκιμασμένα και επικυρωμένα από την Alyson


Ψάχνετε για τις επόμενες μπότες μοτοσικλέτας σας και θέλετε κάτι όμορφο, άνετο και εύκολο να φορέσετε χωρίς να ξοδέψετε ολόκληρο τον μηνιαίο προϋπολογισμό αγορών σας; Μην κουνηθείς λοιπόν, βρήκα ένα ψήγμα: το COMBAT μισο-μπότες DXR.

Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά τις μπότες σας. Αν είναι πολύ μικρά, πολύ μεγάλα, άβολα ή αν είχατε προγραμματίσει μια χρήση με αυτά που αποδεικνύεται περίπλοκη, θα περάσετε άσχημα και δεν είναι αυτός ο στόχος. Οι μπότες δεν πρέπει μόνο να προσφέρουν βέλτιστη προστασία από εξωτερικά στοιχεία και ατυχήματα, αλλά πρέπει επίσης να είναι άνετες για πολύωρη οδήγηση και πιθανώς περπάτημα εάν περιπλανηθείτε σε ένα στάδιο κατά τη διάρκεια ενός οδικού ταξιδιού για παράδειγμα.

Εκμεταλλεύτηκα τις δοκιμές τύπου Honda France των νέων CB650R και CBR650R (προκειμένου να δοκιμάσω τη νέα τεχνολογία «e-clutch») για να φορέσω τις νέες μισές μπότες DXR COMBAT. Μια μέρα κάτω από τον ήλιο της Μασσαλίας και της ενδοχώρας της όπου απολαύσαμε απόλυτα τις στροφές και το τοπίο. Ήταν σε αυτό το μαγευτικό σκηνικό που βγήκα στο δρόμο, εξοπλισμένος με μπότες μοτοσυκλέτας που πρόσφατα παρελήφθησαν για μια δοκιμή πεδίου. Θα σας αφήσω λοιπόν να ανακαλύψετε τα συναισθήματά μου στις παρακάτω γραμμές... Καλή ανάγνωση!

Σχεδιασμός και χαρακτηριστικά

Πρώτα απ 'όλα, αυτό που με έκανε να το ερωτευτώ ήταν το μικρό λεοπάρ εσωτερικό του. Αρκετά πρωτότυπο, αλλάζει! Στη συνέχεια, η Rock'n'roll πλευρά της μπότας με τα δύο φερμουάρ σε κάθε πλευρά. Εκτίμησα το γεγονός ότι θα μπορούσα να τα είχα βρει σε ένα κατάστημα με έτοιμα ρούχα, χωρίς να σκεφτώ ούτε ένα δευτερόλεπτο ότι πρόκειται για μπότες αφιερωμένες και εγκεκριμένες για οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Κυκλοφορούν σε 2 χρώματα: μαύρο ή καφέ. Προτίμησα το μαύρο χρώμα γιατί αλλάζω τακτικά outfit και ταιριάζει με όλα. Αλλά το λεοπάρ μοβ από τα καφέ σχεδόν με έκανε να αλλάξω γνώμη. 😉

Σας προσφέρω μια επισκόπηση εδώ:

Διαθέσιμα από 35 έως 41, υψώνονται πάνω από τον αστράγαλο, κάτι που σας επιτρέπει να κρύψετε μέσα το τζιν ή το κολάν μοτοσικλέτας. Η σόλα με οδοντωτή εφέ αυξάνει το ύψος του παπουτσιού, γνωρίζοντας ότι το τακούνι είναι ήδη 5 cm. Αυτό δεν είναι ασήμαντο όταν γνωρίζουμε ότι κάποιοι από εσάς ψάχνετε να κερδίσετε μερικά εκατοστά για να είστε πιο άνετοι όταν είστε ακίνητοι στη μοτοσυκλέτα.

Για να τελειώσω με την πρακτική πλευρά, το επιβεβαιώνω τα παπούτσια ταιριάζουν τέλεια. Είμαι νούμερο 39 και πήρα 39. Δεν είμαι σφιχτή σε αυτό, ακόμη και πολύ άνετη. Και μπορώ να προσθέσω ακόμη και ένα ζευγάρι πάτους gel για μεγαλύτερη άνεση. Για όσους έχουν φαρδιά πόδια, μην ανησυχείτε!

Ανεση

Οι μισές μπότες DXR Combat είναι κατασκευασμένες από 100% δέρμα αγελάδας, το οποίο προσφέρει καλή αντοχή ενώ παραμένει ευέλικτο. Τίποτα δεν είναι πιο δυσάρεστο από το να φοράς παπούτσια που πληγώνουν τις φτέρνες σου, τις άκρες των ποδιών σου ή μέσα στα οποία αισθάνεσαι εγκλωβισμένος! Είναι δυνατοί στο Motoblouz , τα έχουν σκεφτεί όλα!

Μια ζώνη "flex" έχει προστεθεί στο πίσω μέρος της γάμπας για μεγαλύτερη ευελιξία όταν τα πόδια σας είναι τοποθετημένα στα κλιπ δακτύλων της μοτοσικλέτας. Τέλειο για να μην ψαλιδίζουμε τις γάμπες μας!

Υπάρχει επίσης ένα διπλό φερμουάρ στο μπροστινό μέρος που σας επιτρέπει να φοράτε τις μπότες σας σε χρόνο ρεκόρ, ακόμα και όταν έχετε τζιν που πιάνουν χώρο ή ελαφρώς φαρδιές γάμπες.

Τέλος, μετά από μια έντονη μέρα ιππασίας (καθώς οι δοκιμές τύπου δεν είναι μια βουκολική βόλτα αλλά μάλλον ένα ταξίδι που με κάνει να ιδρώνω κάθε φορά γιατί ο ρυθμός για να ακολουθήσω τους τρελούς στο τιμόνι είναι τόσο έντονος) δεν είχα κανένα απολύτως πόνο στα πόδια μου. Χρησιμοποίησα ακόμη και τις μισές μπότες DXR COMBAT για να πάρω το τρένο, και εκεί και πίσω, και δεν με ενόχλησε καθόλου... 100% επικυρωμένο σε αυτό το σημείο!

Ασφάλεια και προστασία

Λοιπόν, επικυρώσαμε την εμφάνιση και την άνεση, αλλά τι σημαίνει αυτό για την ασφάλεια;

Προκειμένου να διασφαλιστεί ένα καλό επίπεδο προστασίας, είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με το πρότυπο CE EN 13634 και απέκτησε το επίπεδο 2222 IPA. Λοιπόν, με κάθε ειλικρίνεια, δεν καταλαβαίνω πολλά από αυτό, αλλά για να αποκτήσουν πιστοποιήσεις, χρειάζονται μακροχρόνιες και περίπλοκες δοκιμές... οπότε αυτό είναι καλό σημάδι :). Έχουν επίσης ως σημαντικό στοιχείο τη διπλή ενίσχυση στο επίπεδο των σφυρών.

Αδιαβροχοποίηση και αντοχή

Είχα την τύχη να μείνω στεγνός κάτω από τον καυτό ήλιο όλη μέρα. Από την άλλη, το μικρό μου πρόβλημα θα ήταν σε αυτό το σημείο: δυστυχώς δεν είναι αδιάβροχα!

Χωρίς να είναι κατασκευασμένο από Gore-tex ή άλλο ζεστό υλικό, σας συμβουλεύω να μην φοράτε αυτό το μοντέλο σε βροχερές μέρες ή κακοκαιρία!

Όσον αφορά την αντίσταση, δεν έχω αρκετή προοπτική για να σας πω πώς αντέχουν στο χρόνο. Από την άλλη, θα επανέλθω σε αυτό το σημείο σε λίγες εβδομάδες, το υπόσχομαι. Μόνο αυτό μπορώ να σου πω το υλικό που επιλέγεται παρέχει κανονικά πολύ καλή ποιότητα και μετά από 300 χιλιόμετρα οδήγησης, δεν έχω ίχνος φθοράς στον επιλογέα.

Ένα ακόμα αγαπημένο

Δεν είναι πια μυστικό: με κέρδισε η DXR , η μάρκα που αναπτύσσει Motoblouz . Έχω ήδη μερικά αγαπημένα κάτω από τη ζώνη μου όπως AGILITY κολάν ή Μποτάκια AGATE

Εκεί όμως ξεπέρασαν κάθε προϊόν. το έβαλα νούμερο ένα σε όλα τα σημεία. Το μόνο που παραμένει στην πλευρά μου "δεν μου αρέσει" είναι η αδιάβροχη πτυχή σε περίπτωση οδικού ταξιδιού και βροχής. Είτε πρόκειται για μια περιστασιακή βόλτα στην πόλη είτε για ένα πιο τολμηρό ταξίδι στα βουνά, αυτές οι μπότες έχουν αποδειχθεί σημαντικό πλεονέκτημα για εμάς τους ποδηλάτες! Για να μην αναφέρουμε ότι μπορείτε να τα προσθέσετε στο καλάθι σας για περίπου εκατό ευρώ…

Λοιπόν, κατακτήθηκε; Σχεδόν ? Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παρακολουθήσετε λίγο από αυτό το βίντεο και είμαι σίγουρος ότι θα ενδώσετε :)

Στυλ5
Ανεση 4.6
Προστασία4.1
Ευκολία στη χρήση5

Η γνώμη μου :

Αυτές οι γυναικείες μισές μπότες είναι ο τέλειος συμβιβασμός μεταξύ στυλ, ασφάλειας και άνεσης. Αν σου αρέσει το γεγονός ότι μπορείς να χρησιμοποιείς τα παπούτσια σου ακόμα και έξω από ένα πλαίσιο μοτοσυκλέτας, τότε πιστέψτε με: θα είναι το νέο στολίδι στην γκαρνταρόμπα σας!
4.7

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Alyson Aigrain

Είμαι η Λίλι, μπορεί να με ξέρετε ως «Τάκουνα και τιμόνι». Παθιασμένος με τον μηχανικό κόσμο, μου αρέσει να γράφω και να παρουσιάζω στήλες για αυτό το θέμα. Οδηγός και δημοσιογράφος, εργάζομαι για διάφορα μέσα όπως το Moto Heroes και το κανάλι Lestream. Είμαι επίσης ο δημιουργός του Ride Trippers και συγγραφέας του βιβλίου για τις γυναικείες μοτοσυκλέτες Talons & Guidon.

Κανένα σχόλιο

Προσθέστε το δικό σας